๐—ก๐—ผ๐—ต ๐—ฆ๐—ฎ๐—น๐—น๐—ฒ๐—ต Luah Kerinduan MeIaIui Persembahan

“Untuk berada di Zepp dalam masa ini sangat Wow. Antara pengubat dvka juga” Itu kata penyanyi Noh Salleh sebelum mengakh2ri persembahannya pada Konsert 3 Generasi di Zepp KL, malam tadi.

Untuk ๐—•erita ๐—›ฤฑส™uส€แด€แดŽ ๐—ฆemasa Dalam Dan Juga Luar Negara. Klik ๐Ÿ‘‰๐Ÿป sini ๐Ÿ‘ˆ๐Ÿป

Biarpun pada awalnya menerima pr0vokasi dari segelintir penonton, Noh yang tampil sebagai artis kedua persembahan selepas kumpulan Spider tetap tenang beraksi di depan lebih 3,000 peminat yang hadir.

Dia juga bijak berkomunikasi dengan penonton yang sebahagian besar peminat Spider dan XPDC agar dapat menerima persembahannya.

“Saya mohon kepada peminat Spider dan XPDC untuk tetapkan dalam fikiran anda bahawa konsert Noh Salleh tersangat-sangat romantis”.

“Saya nampak abang (peminat) Spider begini (sambil menggoyangkan) badan. Tapi dia sporting cuma saya nampak abang (peminat) XPDC macam diam” katanya yang disambut tepukan gemuruh.

Ada ketika peminat wanita mengusiknya apabila melaungkan jeritan “i love you” namun Noh tak tergnggu dan tetap bersahaja meneruskan persembahannya.

Dalam pada itu, pemilihan lagu-lagu nyanyiannya juga seolah-olah menggambarkan perasaan Noh yang kini melalui episod sed1h dalam hidupnya.

Lagu yang dinyanyikan ialah Gelung, Bisikan, Renjana, Mr Polia, Biar Seribu, Sang Penikam, Angin Kencang dan Bunga Di Telinga.

Sebaik selesai menyanyikan lagu Renjana, Noh sempat menjelaskan ia ibarat sebuah kerinduan teramat sangat.

“Kepada penganjur, Yolo terima kasih banyak-banyak kerana inilah ruang yang setinggi-tingginya saya hargai sebab tahun ini macam-macam hal” katanya.

Apa Pendapat Anda..? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih..!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Jalan Kami Network

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

sumber : Harian Metro

PERHATIAN : Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.
Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Harap Maaf