𝗣𝘂𝘁𝗲𝗿𝗶 𝗦𝗮𝗿𝗮𝗵 Hadir Di Jawi Untuk Buat 𝟮 𝗧𝘂𝗻𝘁𝘂𝘁𝗮𝗻 Terhadap Ira Kazar

MAHU mempertahankan haknya serta anak-anak, pelakon Puteri Sarah hadir ke Bahagian Penguatkuasaan, Jabatan Agama Islam Persekutuan (Jawi) hari ini.

Menerusi sesi Live di IG bersama Nad Zainal, Puteri Sarah berkata dia ke Jawi untuk membuat dua tuntutan terhadap Ira Kazar.

Untuk Berita Hiburan Terkini Viral Dalam Dan Juga Luar Negara. Klik sini

Menurut Puteri Sarah, ia berkaitan dengan gangguan ketenteraman dirinya (kes sivil) selain menganggu ketenteraman rumah tangga yang boleh disbitkan di bawah kesaIahan jnayah syariah.

“Sekarang saya baru balik dari JAWI. Saya nak s4man bukan sebab saya nak r4mpas balik hak saya. Itu empat tahun dulu. Sekarang ni saya buat untuk tuntut hak saya dan anak-anak”.

“Saya buat dua tuntutan, mengganggu ketenteraman saya itu sebagai k3s civil. Yang saya report pada JAWI dan JAIS adalah sebagai gngguan rumah tangga itu jnyah. Saya harap semua orang doakan benda ni jatuh sebagai jnyah” katanya.

Isnin lalu, mhkamah memerintahkan Ira tak memuat naik sebarang hantaran di media sosial serta berhenti mengeluarkan apa sahaja bentuk gngguan terhadap Puteri Sarah sehinggalah perbicaraan penuh k3s berkenaan.

Apa Pendapat Anda..? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih..!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Jalan Kami Network

sumber : RotiKaya

Harap Maaf