Amar Asyraf . Vivy Jeffry Sah Berpisah Dengan TaIak Tiga

HAMPIR tiga tahun dibiarkan “gantung tak bertali”, isteri kedua kepada pelakon, Amar Asyraf iaitu Vivy Jeffry lega apabila pengesahan lafaz cera1 taIak tiga di Mhkamah Syariah Kuala Lumpur, di sini, hari ini menemui titik noktah.

Vivy berkata, dia bersyukur apabila pelakon itu akhirnya menyelesaikan konfIik rumah tangga mereka dengan baik dan harmoni.

“Sejak dicera1kan dengan taIak tiga pada 4 November 2019, proses pengesahan di mhkamah tak dapat diselesaikan dengan cepat kerana terdapat dokumen yang tak lengkap selain banyak perkara yang berIaku daripada pihak Amar membuatkan mhkamah tak memberikan keputusan rasmi berhubung percera1an kami”.

“Hari-hari saya lalui dengan penuh doa agar proses pengesahan Iafaz cera1 ini dapat diselesaikan dengan segera kerana saya mahu meneruskan kehidupan tanpa sebarang masaIah. Saya sudah terlalu penat untuk menghadapi kehidupan yang tertangguh”.

“Saya mahu hidup dengan tenang dan enggan menoleh segala hal yang berIaku antara saya dan Amar sebelum ini. Semuanya sudah berakh1r hari ini. Saya lega apabila pengesahan Iafaz cera1 taIak tiga sudah selesai dengan baik walaupun terpksa menunggu dalam tempoh yang panjang” katanya.

Menurut Vivy, dia tak bersed1h atau keciwa dengan apa yang berIaku, sebaliknya fokus utamanya kini adalah untuk membesarkan anak lelaki mereka, Mikhail dengan sebaik mungkin.

“Sebelum ini, Amar ada beritahu dia akan membincangkan mengenai anak pula selepas k3s ini selesai tapi saya anggap itu cuma untuk menyedapkan hati saja”.

“Saya berharap dia dapat berfikir apa yang baik untuk kehidupan kerana hidup kita tak lama lambat laun kita akan pergi selamanya”.

“Insya-Allah sebagai ibu saya sentiasa memberikan kasih sayang kepada Mikhail. Dia sudah bersama saya sejak isu ini berIaku dan dialah tempat saya berkongsi rasa dan cinta” katanya.

sumber : Harian Metro

Harap Maaf