Guna foto kepala Awie tapi badan orang lain demi lariskan produk

SELEPAS beberapa kes foto selebriti digunakan tanpa kebenaran bagi tujuan promosi, kini isu sama terpaksa dilalui penyanyi Datuk Awie apabila dia dikaitkan dengan satu produk minuman kesihatan. Lebih mengecewakan apabila wajahnya disunting dan diletakkan pada gambar individu lain yang dilihat sedang memegang produk berkenaan. ARTIKEL BERKAITAN: Awie takut tengok cermin akibat berat badan naik mendadak […]

Wawa Zainal Dah Buktlkan, Kahwin Muda Pun Boleh Berjaya

Pasangan selebriti terkenal, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal antara yang sering menjadi perhatian ramai. Memiliki tiga cahaya mata comel, ada saja momen manis dan melucukan sering dikongsikan untuk peminat mereka. Meskipun berkahwin di usia muda dan pada awalnya kehidupan mereka agak sukar, siapa sangka pasangan ini sudah berjaya dalam perniagaan. Bagaimanapun, kejayaan dikecapi kini bukan […]

“Saya Rela Tak Berlakon Daripada Buka Tudung” – Mia Sara Nasuha

Baru-baru ini hangat diperkatakan apabila pelakon, Mia Sara Nasuha mendedahkan masih ada syarikat produksi memintanya untuk membuka tudung sedangkan dia sudah pun berhijak sejak lima tahun lalu. Gadis berusia 16 tahun itu berkata ramai yang menyangka dia sudah tidak aktif berlakon tetapi sebenarnya dia terpaksa menolak banyak tawaran. Tegasnya, dia lebih rela tidak berlakon daripada […]

Siap Pegang ‘Hanger’, Netizen Geli Hati Tengok Gelagat Ayah Pantau Reen Rahim Mengaji

Lensa Insta Sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan buat kali kedua, ramai individu mahupun golongan artis mengambil peluang yang ada untuk meluangkan masa bersama keluarga tersayang di rumah. Malah, segelintir daripada mereka turut berkongsi pelbagai aktiviti berfaedah yang mereka lakukan bersama keluarga sepanjang musim PKP ini. Artikel berkaitan: 18 Kluster Berpunca Daripada Pergerakan Rentas Negeri Artikel […]

Surau di pusat beli-belah tutup, Nubhan jadikan ‘fitting room’ tempat solat

BAGI mengekang penularan wabak Covid-19, beberapa ruangan yang sempit dan padat terpaksa ditutup bagi mengurangkan jangkitan virus itu dalam komuniti. Ini termasuklah penutupan surau atau ruangan solat di dalam pusat membeli-belah sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) yang dilaksanakan di beberapa negeri. Bagaimanapun, penutupan ruangan solat itu sama sekali […]

Biarkan anak lelaki berambut panjang, Amar Baharin ada sebab tersendiri

GARA-GARA membiarkan anak lelaki berambut panjang, pelakon Amar Baharin menerima komen teguran daripada seorang pengikut di laman Instagram. Membalas komen yang ditulis netizen itu, Amar berkata dia mempunyai sebab tersendiri membiarkan anak sulungnya iaitu Aqeef Anaqi berambut panjang. “Awak tak perlu kasihan dekat anak saya… bila dia tanya, saya cerita sirah Nabi. Pernah rambut panjang, […]

Fazura kongsi foto puteri sulung, ramai puji wajah Fatima ‘mix’ Fattzura

SETELAH lebih dua bulan membuatkan peminat ternanti-nanti, akhirnya pasangan pelakon Nur Fazura dan Fattah Amin berkongsi wajah puteri sulung mereka, Nur Fatima Aisya. Perkongsian itu dibuat menerusi akaun Instagram kedua-dua selebriti tersebut sempena meraikan kedatangan tahun baharu 2021. ARTIKEL BERKAITAN: Fattah, Fazura timang anak perempuan, kongsi wajah dan nama selepas 7 hari – “Kelahiran ini […]

Amalkan sedekah sebagai hadiah, Mila Jirin ajak pengikutnya bantu peniaga tepi jalan

BERGELAR seorang usahawan membuatkan penyanyi Mila Jirin sering memberi nasihat kepada pengikut-pengikutnya untuk selalu membantu peniaga-peniaga kecil. Mila atau nama sebenar Norsyarmilla Jirin, 33, berkata, apa yang sering diamalkan ialah memberi lebihan bayaran sebagai hadiah kepada peniaga-peniaga yang menjual di tepi jalan. ARTIKEL BERKAITAN: Lantang ‘bersuara’, Mila Jirin dilabel pentingkan diri – “Saya mewakili industri […]

Saya Masih Muda & Naif, Saya Minta Maaf

Masih lagi hangat diperkatakan mengenai kontroversi terpalit pelakon baharu, Alya Iman, yang juga anak kepada pelakon lagenda, Allahyarham Azmil Mustapha apabila satu demi satu kisah kehidupannya didedahkan kepada umum. Akui kesilapanya itu, Alya memohon maaf secara terbuka menerusi Insta Story miliknya hari ini. Alya berkata dia masih muda dan pernah melakukan kesilapan namun dia percaya […]

“Cantik!”- Lukisan Mural Penghargaan Untuk Frontliners Covid-19

Baru-baru ini kita digemparkan dengan kejadian contengan mural oleh orang yang tak bertanggungjawab. Perkara itu telah menyebabkan ramai netizen tak berpuas hati dengan orang yang buat tu. Bercakap pasal mural, admin nak share satu mural yang cantik sebagai tanda penghargaan kepada frontliners. Admin kurang pasti mural ni dimana, tapi korang boleh tengok tweet oleh @anthraxxxx kat bawah … Read more

Harap Maaf