Dit1nggaIk4n Oleh Kekasih Di Tepi Jal4n

Memang menjadi lvmrah dalam sebuah hvbungan percintaan akan ada perselis1h4n faham antara kedua p1hak dan perg4dvhan itu mesti akan berlaku.

Namun apa yang paling penting, kedua-dua pihak mesti cari jal4n dan meng4wal em0si supaya m4sal4h yang mula-mula tu kecil tak diperbes4rkan.

Walau bagaimanapun, baru-baru ini seorang gadis di Indonesia ni berdepan kisah s3d1h dalam hidupnya apabila videonya ditingg4lkan oleh kekasih di tepi jal4n vir4l di T1kTok.

Dalam posting tersebut, terlihat motosikal yang dorang naik tu tiba-tiba berhenti tepi j4lan yang masa tu ada banyak kenderaan di tengah jalan.

Paling meny3dihk4n untuk tengok, teman wanitanya itu dit1ngg4lkan dengan tanpa sebarang beg atau telefon di tangan dia. Cuba bayangkan kalau masa tu, dia memang tak ada du1t untuk naik teksi ke apa masa tu. Tak ke b4h4ya?

Selepas itu, si teman lelaki dilihat terus saja pergi tanpa toleh ke belakang sikit pun. Kenapa sampai macamtu dia buat hmmm

Beberapa video ada dimuat naik melalui akaun @danugse dan sehingga kini dah meraih lebih dari 11 juta views.

Dalam satu post1ng video yang lain, wanita tersebut memuat naik mesej terbaru yang dihantar oleh kekasihnya. Mesti ramai yang akan g3r4m dengan cara lelaki ni bila ayatnya buat macam tak ada apa yang jadi.

“Kalau ya pun hantar la sampai rumah”

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata net1zen melu4hkan rasa g3r4m mereka dekat si teman lelaki sebab tind4k4nnya yang dianggap tak gentl3man.

sumber :lobakmerah

Harap Maaf