DiTanya Siapa 𝗜𝗿𝗮 𝗞𝗮𝘇𝗮𝗿..? Senyuman 𝗦𝘆𝗮𝗺𝘀𝘂𝗹 𝗬𝘂𝘀𝗼𝗳 Beri 1001 Makna

SEJAK minggu lalu hangat diperkatakan mengenai kntroversi rumah pelakon dan pengarah Syamsul Yusof apabila didkwa berantakan kerana orang ketiga.

Baru-baru ini, Syamsul dijemput sebagai tetamu dalam program bual bicara Hard to Heart yang dihoskan oleh pengacara popular Datuk Aznil Nawawi atau Paknil.

Untuk Berita Hiburan Terkini Viral Dalam Dan Juga Luar Negara. Klik sini

Menerusi video yang dikngsikan semula oleh Netizen di TikTok, Pak Nil bertanyakan kepada pengarah itu adakah dia masih lagi menyayangi isterinya. Tidak berlengah menjawab, Syamsul berkata dia masih lagi menyayangi isterinya, Puteri Sarah.

Namun, apa yang menjadi perhatian Netizen apabila Pak Nil bertanyakan siapa Ira Kazar kepada Syamsul, dia mengatakan tak tahu dan hanya tersenyum pada awalnya.

Tidak terhenti disitu, Pak Nil bertanyakan lagi siapa Ira Kazar buat pengarah itu, Syamsul diam seketika sebelum menunjukkan isyarat “mengunci mulut” seolah enggan mengulas lanjut.

Diruangan komen, rata-rata Netizen keciwa dan sedih dengan respon Syamsul yang memilih untuk berdiam diri sedangkan isterinya sedang berjvang mempertahankan rumah tangga.

Dalam pada itu, ada yang meluahkan rasa simpati dengan apa yang dilalui Puteri Sarah apatah lagi selama empat tahun berdiam diri.

Apa Pendapat Anda..? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih..!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Jalan Kami Network

sumber : RotiKaya

Harap Maaf