Ibu Ini Akui Pernah Lahir Anak Luar Nkah – Kini Akur Anak Gadis Ulang Kisah Sama

BUKAN mudah untuk bergelar YouTuber terkenal, wanita dari negara seberang ini pada awalnya bekerja sebagai pembantu rumah di Singapura kemudian di Hong Kong hampir 7 tahun.

Namun, wanita bernama Farida Nurhan kini bergelar usahawan dan juga YouTuber serta mempunyai sebanyak 4.22 juta subscriber.

Bagaimanapun, baru-baru ini menerusi satu rancangan, Farida berkongsikan kisah hidupnya ketika zaman muda dimana dia pernah mengandung anak luar nkah ketika usia 16 tahun.

Disebabkan itu juga, dia dikahwinkan dengan lelaki yang mengandungkannya bagaimanapun akhirnya berp1sah.

Namun, Farida turut berkongsikan bukan dia sahaja berbuat demikian, malah anak perempuannya iaitu Permesta Dhyaz turut hamiI luar nkah ketika di sekolah rendah.

Sedih dengan apa yang dilakukan oleh anaknya, Farida berkata dia tidak keluar bilik selama 3 hari namun akhirnya dia tetap memikul tanggungjawab sebagai seorang ibu.

Tidak menyaIahkan anaknya, Farida berkata orang yang perlu dipersaIahkan adalah dirinya kerana jarang mempunyai masa bersama anaknya itu.

Kata Farida lagi, dia nekad untuk menjaga cucunya itu seperti anaknya sendiri yang kini berusia 7 tahun. Apa pun diharap kisah ini dapat dijadikan pengjaran buat ibu bapa di luar sana supaya lebih peka tentang pergaulan anak.

sumber : GulaPop

Harap Maaf