Ingatk4n Pangg1l Anak Nak Salam, Rup4nya ‘Oyen’ Yang Dat4ng

Biasanya gol0ngan ‘ayah-ayah’ ni, seb3lum nak kelu4r perg1 kerja, mesti akan bers4laman dan c1um anak kec1l mereka kan? Itu perkara ‘wajib’ selepas bersalaman dan c1um si isteri tercint4 di tepi p1ntu.

Ap4tah lagi kalau si anak itu adalah anak kesayangannya yang dijaga dengan penuh k4sih sayang baga1 men4tang m1nyak y4ng penuh. Tapi apa yang penggun4 TikT0k @abah91_aur0rra k0ngsikan ini memang mengh1burkan hat1.

Kalau l1hat v1deo ini, pada mulanya beliau sudah bers1ap-s1ap nak keluar pergi kerja. Namun, beliau sempat duduk sekejap d4n mem4nggil ‘s3suatu’ nak bers4lam dan c1um.

Ingatkan anak kecil yang d4tang, rupa-rupanya Oy3n..budak bVlus kes4yangannya. Apa yang men4riknya, beliau memb3ri pelb3gai ‘n4sihat’ kep4da kucingnya ini macam g4ya b4pak b3rpesan kepada an4k-an4k.

J0m t0nton v1deo ini.

@abah91_aurorraHah sapa lagi nk amin dgn abah cepat… 😆… ##onduty♬ original sound – Muhd Fais – paisshaari

N4mpak tak b3tapa s4yangnya beliau pada si Oyen. M4cam-m4cam p3sanan yang disampa1kannya. Pal1ng pent1ng jangan ma1n air tu. Bukan apa, dah n4manya pun ‘Oy3n’, sp3sies kucing pal1ng b4nyak buat hal, f4ham-f4ham jel4h.

Rama1 ing4t nak pangg1l anak

S3mentara itu, rama1 net1zen ingatk4n y4ng Ab4h ni siap-siap nak pangg1l an4k. Rupanya Oy3n. R4mai yang t3rpedaya. J0m teng0k ap4 kat4 n3tizen.

“…rupanya si bulus cute..”

“..kucing rup4nya..”

“Arw4h abang suka cakap dengan kucing..”

“Yang b3tul-b3tul penc1nta kucing je fah4m..”

“..ing4t dia cak4p dengan anak-anak…”

 

Sumber: Siakap Keli

Harap Maaf