“Tak Larang Ayah Dan Anak…” Isteri Pasha S4kit Hati DilabeI Perampas Suami Orang

Isteri vokalis kumpulan Ungu, Pasha, Adelia Wilhelmina akui tidak gemar dengan gelaran perampas suami orang yang ditujukan kepadanya.

Adelia menerusi akaun Instagram miliknya membuat coretan panjang menggambarkan isi hatinya ketika ini.

Menurut Adelia, dia sakit hati dengan gelaran tersebut dan memberikan penjelasan mengenai salah faham netizen terhadap status dirinya.

“Saya ingin berkongsi tentang perkara yang sedih. Sebenarnya tak penting untuk fikirkan tentang orang sebab saya tahu setiap manusia ada rasa suka dan tidak suka itu adalah sesuatu yang wajar.

“Ada segelintir orang yang DM dan memberikan komen-komen kepada saya.

“Katanya hidup sebagai pelakon dan bersama Pasha itu enak. Kerana saya, Pasha jauh daripada anak-anaknya yang lama.

“Saya ingin menjelaskan untuk masalah ini secara jujurnya saya tak pernah melarang ayahnya atau anak-anaknya dan sangat mengalu-alukan kalau anak-anak datang ke rumah kerana ini juga rumah mereka.

“Pertama, saya sangat sakit hati kalau saya dipanggil perebut suami orang. Pada saat saya bertemu suami, dia masih single. Sila klarifikasikan perkara ini kepada suami saya ya.

“Tolong jangan menghakimi orang jika kalain tidak mengetahui apa-apa. Mengenai pernikahan kami, sudah hampir 10 tahun dan kami tidak melihat kebelakang tapi kami fokus kehadapan

“Rezeki rsudah ada catatan dan bahagian dari ALLAH, hidup kami seperti apa dan kami bahagia. Alhamdulillah sampai sekarang,” tulisnya.

 

View this post on Instagram

 

Hari ini aku mau share soalnya sedih aja… Lucu bgt deh kadang-kadang ada aja orang yang bikin kepikiran…sebenernya gak penting sih untuk memikirkan orang lain yang malah jadi dampak negatif buat saya,dan saya juga tau pasti setiap manusia ada rasa suka dan tidak suka adalah hal yang wajar…. Jadi ada segelintir orang yang comment2 ataupun dm sama saya….. Duh pelakor hidupnya enak… Sama pasha lo dapet enaknya hidupnya… Karena lo pasha jauh darianak2nya yang lama,untuk masalah ini jujur saya gak pernah melarang ayahnya anak2 dan sangat welcome kalau anak2 dateng kerumah karena disini rumahnya jugaa❤️❤️❤️ Alhamdulillah waktu saya kerja sebelum bertemu suami saya,saya hidup baik2 ajaa saya pekerja bukan pengangguran? disaat blom ketemu suami saya hidup cukup enak koo….. Pertama saya sangat sakit hati klo saya dibilang perebut suami orang atau pelakor.. pada saat saya ketemu suami saya suami saya single silahkan klarifikasi kembali sama suami saya yaa….please jangan pernah mendjuge orang kalau kalian gak tau apa2 pernikahan kami hampir 10 tahun bukan saatnya liat kebelakang tapi kami fokus melihat kedepan….rejeki sudah ada catatan dan bagian dari ALLAH,hidup kami seperti apa dan kami hidup bahagia alhamdulillah sampai sekarang❤️❤️❤️

A post shared by adeliapasha (@adeliapasha) on

Terdahulu, pasangan ini mendirikan rumah tangga pada tahun 2011 iaitu dua tahun setelah Pasha sah bercerai dari isteri pertamanya, Okie Agustina dan dikurniakan tiga cahaya mata, Keisha Alvaro Putra Sigit, Shakinah Azalea Napasha, dan Nasha Anaya Putri Valentina Pasha.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Gempak

Harap Maaf