Kucing Betina Ini Balik Rumah Dengan Anaknya Tapi Pemilik Kucing

PEMILIK  haiwan peliharaan biasanya akan memastikan kucing atau anjing mereka tidak keluar dari rumah sembarangan atas pelbagai sebab. Selain takvt anak bulus mereka dicuIik, kemaIangan, atau cedera kerana bergadvh dengan haiwan lain, kucing dan anjing yang tidak dikembiri atau dimanduIkan juga berpotensi untuk bunt1ng atau membuat haiwan jaIanan bunt1ng, sekali gus menambah popuIasi haiwan terb1ar.

Namun sesetengah haiwan terutamanya kucing mempunyai cara Iicik mereka untuk menyeIinap keIuar apabila t1ba musim meng4wan. Seperti sebuah perkongs1an yang tuIar di Twitter baru-baru ini, seorang wanita meminta penjeIasan dari kucing jantannya setelah 2 ekor kucing betina muncul di depan rumah mereka.

Dalam salah satu video yang dikongs1kan pengguna TikTok atas nama Loving Life 256 itu, dia membuka pintu rumahnya dan terkejvt melihat seekor kucing betina berwarna kelabu dengan dua ekor anak kecil duduk di depan rumah.

Wanita itu kemudian menoleh ke arah kucingnya yang bernama Woe dan bertanya adakah kucing betina itu ibu kepada anak-anaknya, memandangkan anak-anak kucing itu mempunyai warna yang sama dengannya.

2 hari kemudian seekor kucing betina lain pula muncul depan rumahnya membuatkan wanita berkenaan semakin sangs1 dan akh1rnya mengajak kucingnya duduk minum untuk meminta penjeIasan mengapa kucing-kucing betina itu datang ke rumah.

Perbualan wanita tersebut dengan kucingnya membuat ramai geli hati lebih-lebih lagi dengan reaksi kucing itu yang terkejut melihat 2 ekor anaknya.

“Aku dah kata jangan datang…”

“Berani dia bawa drama ni ke rumah mak…”

“Anak-anak kucing tu sebiji rupa dia…”

“Dia datang awal pagi untuk minta sokongan penjagaan anak…”

sumber : HCL

Harap Maaf