KUCING lNl BlKlN WARGA MAYA TERBURAl KETAWA KER4NA PERANGAlNYA

BAGI mereka yang ada membela kucing di rumah, mestinya cukup faham dengan gelagat kucing yang suka memanjat. Sama macam sitvasi yang dikongs1kan pemilik kucing ini tentang geIagat kucingnya yang menarik perhat1an baru-baru ini.

Video itu juga tuIar dikongs1kan apabiIa ia mera1h hampir satu juta tontonan setakat ini. Rata-rata netizen juga terhibur meIihat gelagat kucing ini yang cuba memanjat kerusi namun lain pula yang berlaku pada akh1rnya.

Di dalam video yang dikongs1kan ini, kucing itu dil1hat sedang berusaha memanjat kerusi di bilik tersebut. Namun cvbaannya itu t1dak berj4ya walaupun dia telah mencvbanya beberapa kali.

Apa yang menarik perhat1an ialah kucing itu kemud1an tergantvng di situ dengan tangannya yang tersangkvt pada kusyen kerusi. Lebih mencuit hati, kucing itu yang kelihatan terg4mam hanya mampu terkakv dan terd1am di situ.

T1dak cukvp dengan itu, seek0r anj1ng kemud1an datang menghamp1ri kuc1ng itu namvn dia akh1rnya berlalu pergi begitu saja t4npa membantv si kuc1ng yang masih tergantvng di situ.

kerusi

Di ruangan komen, geIagat kuc1ng ini turut membvatkan netizen berdek4h meIihatnya. Malah ada juga yang berseIoroh kuc1ng itu seoIah-oIah menjadi ‘r0sak’ dan t1dak dap4t berf1kir dengan betuI.

“Dia teng4h mempersoaIkan kewvjudan dia..”

kucing cuba panjat

“Saya adaIah kerusi. Tak ada apa-apa untuk diIihat di sini.”

kucing

“Cat err0r 404…”

komen

“Dia terus pvtus asa.”

tik tok

sumber : HCL

Harap Maaf