“Memang Niat Saya Nak Menunjuk” โ€“ ๐—œ๐—ณ๐—ฎ ๐—ฅ๐—ฎ๐˜‡๐—ถ๐—ฎ๐—ต

BELUM lagi reda dengan kntroversinya bergeIak, terbaru penyanyi Ifa Raziah dik3cam apabila membuat Instagram Live (IG Live) sewaktu sedang menunaikan solat.

Memetik Iaporan media, Ifa mengakui dia memang sengaja berbuat demikian bagi menutup mulut Netizen yang sering mempersoaIkan amal ibadahnya serta sering meng3camnya seorang yang jahiI.

Untuk ๐—•erita ๐—›ฤฑส™uส€แด€แดŽ ๐—ฆemasa Dalam Dan Juga Luar Negara. Klik ๐Ÿ‘‰๐Ÿป sini ๐Ÿ‘ˆ๐Ÿป

“Memang saya nak menunjuk ibadah kepada Netizen yang suka meng3cam dan melabel saya sebagai jahiI. Memang saya nak menunjuk kepada umum yang menvduh saya menc4bar Allah, ahli ner4ka dan tak solat. Jadi, saya tunjuklah bahawa saya menunaikan solat dan menjaga hubungan dengan Tuhan”.

“Semua itu untuk membuktikan saya bukan seperti yang dikatakan Netizen. Walaupun saya h1na pada pandangan manusia, Insya-Allah tidak pada-Nya” katanya.

Kata Ifa lagi, Netizen yang meng3camnya tak mengenali dirinya apatah lagi tinggal sebumbung dengannya serta mengetahui tentang ibadah yang dilakukannya.

“Mereka yang cakap saya macam-macam, seperti mereka duduk serumah pula dengan saya. Tak perlulah nak menghakimi sesuka hati kehidupan saya. Namun, benda begini jika tak menunjuk, orang tak akan percaya”.

“Saya akan cuba untuk perbaiki keIemahan diri. Hidayah semuanya datang daripada Allah dan hanya Dia yang tahu perkara terbaik untuk saya” katanya.

Dalam pada itu, Ifa berkata banyak perubahan yang berIaku kepadanya terutama dalam soal ibadah namun mengakui hanya berhijab sahaja belum dilunaskan lagi.

“Sehingga hari ini, banyak perubahan yang berIaku kepada diri saya termasuk amal ibadah cuma saya belum berhijab saja lagi. Itu saja satu dosa besar yang belum saya lunaskan lagi, yang lain semua alhamdulillah” katanya.

Komen Netizen :

Apa Pendapat Anda..? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih..!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Jalan Kami Network

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

sumber : RoriKaya

PERHATIAN : Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.
Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Harap Maaf