Rancak PerIi MeMerIi Orang – Akhirnya Rani Kulop Kena Hentam Dengan Netizen

AKTVIS, Abdul Rani Kulop dikcam warganet selepas memuat naik status seolah-olah sedang memerIi individu lain.

Hantaran Abdul Rani di laman sosial Facebooknya menulis tentang kaum lelaki yang mudah mencari pengganti selepas kem4tian isteri bebanding wanita.

Di ruangan komen, rata-rata pengikut Abdul Rani meluahkan rasa tidak puas hati terhadap kenyataan tersebut dan mengaitkannya dengan pelawak, Shuib.

“Kutok, perIi Shuib ke tu Abdul..?”, tulis seorang warganet.

“Ayah pun sama jugakโ€ฆBini belum mati dah tambah lagi satu, tak padan dengan..!โ€, komen yang lain pula.

“Ibarat meludah ke langit terkena muka sendiriโ€ฆSetepek kena dengan netizen, jangan main-main Yah..!” kata seorang lagi pengguna laman sosial tersebut.

Ada juga komen yang meminta Abdul Rani supaya tidak mencampuri urusan orang lain kerana berkahwin lain selepas kemtian isteri atau suami adalah f1trah manusia.

“Bila orang bodoh berborak jadilah macam admin page ni. Ko tak tahu apa yang dilalui untuk membesarkan anak tanpa kasih sayang seorang ibu dan macam mana emosi anak yatim. Islam tak Iarang pasangan kahwin lain kalau c3rai m4ti,” tegur seorang warganet.

Tidak berakhir di situ, Abdul Rani turut memuat naik sebuah lagi hantaran yang mencetus kem4rahann netizen.

“Duda yang nak kahwin ayah yang panas..!”

“Kali ni saya nampak sangat keikhlasan ayah mengata diri sendiri. Nijam susah nak cari jantan macam ayah. Muka macam kertas komot ye yah.”

“Pagi-pagi dah cari pasal..!”

sumber : Gempak

Harap Maaf