Tndakan Wanita Ini PukuI Rider Tdak Sengaja CaIarkan Kereta Dengan Basikal Buat Netizen Panas Hati

BANYAK inCden boleh trjdi secara tiba-tiba seperti kemIngan dan sebagainya. Akan tetapi, ia bukanlah tiket untuk anda menggunakan kkrasan untuk menyeIesaikan masaIah.

Terbaharu, seorang pengguna Twitter @PrinceRayDauz telah berkongsi klip video yang memaparkan rider foodpanda dipukuI dan dim4rahi oleh seorang wanita.

Kjdian tersebut dipercayai trjdi apabila rider itu telah menyebabkan kereta wanita itu caIar ketika menaiki basikal. Lantaran itu, wanita itu bertndak mer0sakkan pemegang basikal rider itu sebelum bertndak dengan memukuInya.

Menerusi video tersebut, dapat dilihat rider itu tdak berhenti meminta maaf dan tdak meIawan apabila dipukuI. Difahamkan, kjdian tersebut dipercayai berIaku di Filipina.

Perkngsian video itu telah mendapat perhatian orang ramai dan rata-rata netizen meluahkan rasa tdak puas hati dengan tndakan wanita tersebut. Malah, para netizen sebulat suara mengatakan hal tersebut boleh dibincangkan baik-baik tanpa menggunakan kkrasan.

Bukan itu sahaja, rata-rata netizen turut meng3cam tndakan wanita tersebut yang tidak mempunyai belas kasihan walaupun rider itu telah meminta maaf. Malah, para netizen juga berasa kasihan melihat rider itu menngis ksdihan dalam video itu.

sumber : vocket

Harap Maaf